Eesti English Русский

Ostutingimused


Ostutingimused

Tellimuse vormistamine
VILT OÜ e-poes olevad hinnad on eurodes ning kehtivad ostu sooritamise hetkel. VILT OÜ'l on õigus hindasid muuta juhul kui see osutub vajalikuks.
VILT OÜ e-poest ostmine on turvaline. Teie isikuandmeid ei avaldata kõrvalistele isikutele. VILT OÜ kasutab Teie andmeid ainult teie tellimuse täitmisel ning vastavalt teie nõusolekule ka teile eripakkumiste edastamiseks.
Kohaletoimetamine
VILT OÜ e-post tellimisel lisandub toote hinnale kohaletoimetamise tasu. Teil on võimalik VILT OÜ e-poest toodete tellimisel valida kolme erineva kohaletoimetamise viisi vahel: Eesti Posti kullerteenus, Post24 või Smartpost.
Kui Teie ostusumma ületab 40 eur, toimetame kauba Teieni täiesti tasuta.
Teie tellimus peab jõudma kohale 2 nädala jooksul alates ostusumma tasumisest. Juhul, kui mõnel põhjusel tekib tellimuse täitmisel viivitus, võtame teiega koheselt ühendust.

Toodete tagastamine
Juhul, kui soovite oma esitatud tellimusest loobuda ja me ei ole veel teie tellimust teele saatnud (tavaliselt postitame 1-2 tööpäeva jooksul), tühistatakse teie tellimus. Tellimuse tühistamiseks palun võtke meiega ühendust esimesel võimalusel telefonidel 53443332 või 55590683 või saatke vastavasisuline e-kiri aadressile info@vilt.ee
Juhul, kui te ei ole saadud kaubaga rahul, on teil õigus oma tellimus originaalpakendis, kasutama kujul ning omal kulul meile tagasi saata. VILT OÜ võib keelduda kaupa tagasi võtmast kui see on rikutud. Tagastatavast kaubast peab meile teada andma 14 päeva jooksul alates päevast, mil saite tellimuse kätte. Tagastatavad asjad peab tagasi saatma 7 päeva jooksul tagastamisest teatamisest. Tooted palume korralikult pakkida, et vältida vigastusi. Soovi korral lisage ka teade, miks te kauba meile tagasi saadate. Meie tagastame teile tagastatava kauba eest tasutud summa 10 päeva jooksul, va tagasi saatmise transpordikulud, alates tühistamise teate saamisest.
Juhul, kui teieni jõudnud tooted on saanud vigastada või ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele, saate meie poole pöörduda 2 kuu jooksul puuduse ilmnemisest. Seejärel pakume teile toodete asendamist või kompenseerimist. Vigastatud toodete puhul katame transpordikulud meie.